Shingeki no Kyojin 2. sezon (12/12) Türkçe alt yazılı anime indir

 

Selamlar, ben Mertcan. Bugün 11 Haziran ve malesef animeindirmeyeri.com yayın hayatına son verdi. Maalesef yükselen dolar kuruyla birlikte artan maliyetlerden dolayı domaini yenileyemedim. Ama sağlık olsun artık buradan devam edeceğim. Şu an aylık tek giderim Google Drive'dan alan aldım.Aylık 40 TL civarı bir ona ödeme yapıyorum. Olurda bana destek olmak isterseniz: PAPARA: 1804438510 Mertcan Yüce. Belki gönlünüzden bana destek olmak geçer. Ki artık link kısaltma sistemini de kullanmayacağım reklamları rahatsız edici çünkü böylece hiç gelirim olmayacak. Hayırlısı bakalım!

Eğer linkte bir sorun varsa hemen aşağıya telegram kanalımın linkini bırakıyorum, oradan bana ulaşıp bildirmek istediğiniz şeyi bildirebilirsiniz ve böylece kısa sürede linkleri yenilerim. Teşekkürler. Ayrıca çok güzel bir topluluk oluşturduk bekleriz grubumuza.

telegram: https://t.me/joinchat/Ml1Lz1NFwhOiGeZKAOh8VQ

Kategori:TV
İngilizce:Attack on Titan Season 2
Japonca:進撃の巨人 Season2
Anime Türü: Fantastik  Aksiyon  Shounen  Süper Güçler  Askeri  Gizem  Dram
Bölüm Sayısı:12 / 12
Başlama Tarihi:01 Nisan 2017, Cumartesi
Bitiş Tarihi:17 Haziran 2017, Cumartesi
Yaş Sınırı:R - 17+ (Şiddet & Argo)
Yapımcı:Dentsu, Kodansha, Mainichi Broadcasting System, Pony Canyon Enterprise, Pony Canyon, Production I.G, Techno Sound
Stüdyo:Wit Studio
Bölüm Süresi:24 dakika
Puanı:9.27 / 10 Üzerinden ( Oylamaya 2178 kişi katıldı. )
ANİMENİN KONUSU:
Shingeki no Kyojin animesinin 2. sezonudur.

Shingeki no Kyojin 2. sezon (12/12) Türkçe alt yazılı anime indirme linkleri:
Malumunuz bir çok anime indirme sitesi var, ben de onlardan birisiyim ama benim farkım birçok siteden topladığım indirme linklerini toplu olarak paylaşıyorum. Yani bir anime indireceksiniz diye birçok siteyi ziyaret etmenize gerek kalmıyor. Anime indirmek için benim sitemi tercih ettiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim.



Eğer linkte bir sorun varsa hemen aşağıya telegram kanalımın linkini bırakıyorum, oradan bana ulaşıp bildirmek istediğiniz şeyi bildirebilirsiniz ve böylece kısa sürede linkleri yenilerim. Teşekkürler. Ayrıca çok güzel bir topluluk oluşturduk bekleriz grubumuza.
telegram: https://t.me/joinchat/Ml1Lz1NFwhOiGeZKAOh8VQ

https://myanimelist.net/profile/yucemertcan38



Yorumlar