Ao Haru Ride (12/12) Türkçe alt yazılı anime indir

 


Selamlar, ben Mertcan. Bugün 14 Temmuz ve malesef animeindirmeyeri.com yayın hayatına son verdi. Maalesef yükselen dolar kuruyla birlikte artan maliyetlerden dolayı domaini yenileyemedim. Ama sağlık olsun artık buradan devam edeceğim. Şu an aylık tek giderim Google Drive'dan alan aldım.Aylık 40 TL civarı bir ona ödeme yapıyorum. Olurda bana destek olmak isterseniz: PAPARA: 1804438510 Mertcan Yüce. Belki gönlünüzden bana destek olmak geçer. Ki artık link kısaltma sistemini de kullanmayacağım reklamları rahatsız edici çünkü böylece hiç gelirim olmayacak. Hayırlısı bakalım!

Eğer linkte bir sorun varsa hemen aşağıya telegram kanalımın linkini bırakıyorum, oradan bana ulaşıp bildirmek istediğiniz şeyi bildirebilirsiniz ve böylece kısa sürede linkleri yenilerim. Teşekkürler. Ayrıca çok güzel bir topluluk oluşturduk bekleriz grubumuza.

telegram: https://t.me/joinchat/Ml1Lz1NFwhOiGeZKAOh8VQ

Kategori:TV
İngilizce:Blue Spring Ride
Diğer Adları:Aoharaido
Japonca:アオハライド
Anime Türü: Romantizm  Okul  Shoujo  Yaşamdan Kesitler  Komedi  Dram
Bölüm Sayısı:12 / 12
Başlama Tarihi:08 Temmuz 2014, Salı
Bitiş Tarihi:23 Eylül 2014, Salı
Yaş Sınırı:PG-13 - 13 Yaş üstü
Yapımcı:Animatic, BS11, Hakuhodo DY Media Partners, Mainichi Broadcasting System, Movic, Shueisha, Sony Music Entertainment, Sony PCL, TOHO animation
Stüdyo:Production I.G
Bölüm Süresi:23 dakika
Puanı:8.90 / 10 Üzerinden ( Oylamaya 3721 kişi katıldı. )

ANİMENİN KONUSU:

Yoshioka Futaba'nın, yeni bir lise öğrencisi olarak imajını ve hayatını baştan yaratmak istemesinin birkaç sebebi vardır. Sevimli görünümünden dolayı, ortaokulda kız arkadaşları tarafından dışlanmıştır ve bir yanlış anlaşılma yüzünden, hayatı boyunca hoşlandığı tek erkek olan Tanaka-kun'a aşkını ilan edememiştir. Şimdi lisede, arkadaşları onu yine kıskanmasın diye, mümkün olduğunca erkeksi görünmeye kararlıdır. Hayatını böyle mutlu mesut bir halde sürdürürken, tekrar Tanaka-kun'la karşılaşır, ama şimdiki adı Mabuchi Kou'dur. Ona, çocukken kendisinin de aynı duyguları beslediğini, ama artık hiçbir şeyin aynı olamayacağını söyler. Futaba, üç yıl önce başlamaya fırsat bile bulamamış aşkını sürdürebilecek midir?


Ao Haru Ride (12/12) Türkçe alt yazılı anime indirme linkleri:


Malumunuz bir çok anime indirme sitesi var, ben de onlardan birisiyim ama benim farkım birçok siteden topladığım indirme linklerini toplu olarak paylaşıyorum. Yani bir anime indireceksiniz diye birçok siteyi ziyaret etmenize gerek kalmıyor. Anime indirmek için benim sitemi tercih ettiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim.



Eğer linkte bir sorun varsa hemen aşağıya telegram kanalımın linkini bırakıyorum, oradan bana ulaşıp bildirmek istediğiniz şeyi bildirebilirsiniz ve böylece kısa sürede linkleri yenilerim. Teşekkürler. Ayrıca çok güzel bir topluluk oluşturduk bekleriz grubumuza.
telegram: https://t.me/joinchat/Ml1Lz1NFwhOiGeZKAOh8VQ

https://myanimelist.net/profile/yucemertcan38


Yorumlar