No Game No Life (12/12) Türkçe alt yazılı anime indir

 


Selamlar, ben Mertcan. Bugün 16 Temmuz ve malesef animeindirmeyeri.com yayın hayatına son verdi. Maalesef yükselen dolar kuruyla birlikte artan maliyetlerden dolayı domaini yenileyemedim. Ama sağlık olsun artık buradan devam edeceğim. Şu an aylık tek giderim Google Drive'dan alan aldım.Aylık 40 TL civarı bir ona ödeme yapıyorum. Olurda bana destek olmak isterseniz: PAPARA: 1804438510 Mertcan Yüce. Belki gönlünüzden bana destek olmak geçer. Ki artık link kısaltma sistemini de kullanmayacağım reklamları rahatsız edici çünkü böylece hiç gelirim olmayacak. Hayırlısı bakalım!

Eğer linkte bir sorun varsa hemen aşağıya telegram kanalımın linkini bırakıyorum, oradan bana ulaşıp bildirmek istediğiniz şeyi bildirebilirsiniz ve böylece kısa sürede linkleri yenilerim. Teşekkürler. Ayrıca çok güzel bir topluluk oluşturduk bekleriz grubumuza.

telegram: https://t.me/joinchat/Ml1Lz1NFwhOiGeZKAOh8VQ

Kategori:TV
İngilizce:No Game, No Life
Diğer Adları:NGNL
Japonca:ノーゲーム・ノーライフ
Anime Türü: Fantastik  Macera  Doğaüstü Güçler  Komedi  Ecchi
Bölüm Sayısı:12 / 12
Başlama Tarihi:09 Nisan 2014, Çarşamba
Bitiş Tarihi:25 Haziran 2014, Çarşamba
Yaş Sınırı:PG-13 - 13 Yaş üstü
Yapımcı:AT-XFrontier WorksMedia FactoryMovic
Stüdyo:Madhouse
Bölüm Süresi:23 dakika
Puanı:8.94 / 10 Üzerinden ( Oylamaya 4967 kişi katıldı. )
ANİMENİN KONUSU:
Kız ve erkek kardeş olan Sora ve Shiro, oyun dünyasında ün yapmış ve ünleri internette yayılmış, evlerinden hiç çıkmayan iki parlak NEET’tir (Ç.N. Animenin başında NEET tanımlanacaktır, Türkçesi işsiz güçsüz demek ama animede NEET olarak kalacaktır). Hikaye, gerçek hayatı da başka bir berbat oyun olarak gören bu iki kardeş etrafında şekilleniyor. Bir gün “Tanrı” adında bir kişi tarafından alternatif bir dünyaya çağırılırlar. Burada Tanrı, bütün savaşları yasaklamıştır ve “her şeyin oyunlarla karara bağlanacağı” bir dünya yaratmıştır, hatta ülke sınırlarının bile. İnsanlık, diğer ırklar tarafından arta kalan şehirlere doğru geri püskürtülmüştür. Acaba hiçbir işe yaramaz Sora ve Shiro, bu alternatif dünyada “insanlığın kurtarıcısı” olabilecekler mi?

No Game No Life (12/12) Türkçe alt yazılı anime indirme linkleri:


Malumunuz bir çok anime indirme sitesi var, ben de onlardan birisiyim ama benim farkım birçok siteden topladığım indirme linklerini toplu olarak paylaşıyorum. Yani bir anime indireceksiniz diye birçok siteyi ziyaret etmenize gerek kalmıyor. Anime indirmek için benim sitemi tercih ettiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim.



Eğer linkte bir sorun varsa hemen aşağıya telegram kanalımın linkini bırakıyorum, oradan bana ulaşıp bildirmek istediğiniz şeyi bildirebilirsiniz ve böylece kısa sürede linkleri yenilerim. Teşekkürler. Ayrıca çok güzel bir topluluk oluşturduk bekleriz grubumuza.
telegram: https://t.me/joinchat/Ml1Lz1NFwhOiGeZKAOh8VQ

https://myanimelist.net/profile/yucemertcan38


Yorumlar