Angel Beats! (13/13) Türkçe alt yazılı anime indir

 


Selamlar, ben Mertcan. Bugün 8 Ağustos ve malesef animeindirmeyeri.com yayın hayatına son verdi. Maalesef yükselen dolar kuruyla birlikte artan maliyetlerden dolayı domaini yenileyemedim. Ama sağlık olsun artık buradan devam edeceğim. Şu an aylık tek giderim Google Drive'dan alan aldım.Aylık 40 TL civarı bir ona ödeme yapıyorum. Olurda bana destek olmak isterseniz: PAPARA: 1804438510 Mertcan Yüce. Belki gönlünüzden bana destek olmak geçer. Hayırlısı bakalım!

Eğer linkte bir sorun varsa hemen aşağıya telegram kanalımın linkini bırakıyorum, oradan bana ulaşıp bildirmek istediğiniz şeyi bildirebilirsiniz ve böylece kısa sürede linkleri yenilerim. Teşekkürler. Ayrıca çok güzel bir topluluk oluşturduk bekleriz grubumuza.

telegram: https://t.me/joinchat/Ml1Lz1NFwhOiGeZKAOh8VQ

ANİMENİN KONUSU:

Ölümden sonraki hayatta geçen hikâyede, makul olmayan hayatlar sürmek zorunda kalan insanlar, öldükleri zaman kaderleri yüzünden Tanrı’ya isyan ederler. Yurippe adlı bir kız tarafından yönetilen isyancıların hepsi SSS’e (Shinda Sekai Sensen/Dead World Battlefront) aittir ve Tanrı’ya isyanlarında meleklere karşı olan savaşları anlatılır.

Angel Beats! (13/13) Türkçe alt yazılı anime indirme linkleri:


Malumunuz bir çok anime indirme sitesi var, ben de onlardan birisiyim ama benim farkım birçok siteden topladığım indirme linklerini toplu olarak paylaşıyorum. Yani bir anime indireceksiniz diye birçok siteyi ziyaret etmenize gerek kalmıyor. Anime indirmek için benim sitemi tercih ettiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim.



Eğer linkte bir sorun varsa hemen aşağıya telegram kanalımın linkini bırakıyorum, oradan bana ulaşıp bildirmek istediğiniz şeyi bildirebilirsiniz ve böylece kısa sürede linkleri yenilerim. Teşekkürler. Ayrıca çok güzel bir topluluk oluşturduk bekleriz grubumuza.
telegram: https://t.me/joinchat/Ml1Lz1NFwhOiGeZKAOh8VQ

https://myanimelist.net/profile/yucemertcan38


Yorumlar